Fullfart

Fanfanfan och åter igen fan vad arg man blev igår. 3-2 till Rögle och så många målchanser vi hade! Ååå, men kul vare att kika på i alla fall med min lilla Hockeyhuligan Linda! Hahah så skönbrud så de finns inte o så glad att jag lärde känna henne.
Aja nog om igår, idag är man seg som en deg men leendet på läpparna är fortfarande kvar och har funnits där ca hela föra veckan, helgen o nu ska de sitta kvar hela den här veckan med! Känns som de kommer göra det just nu i alla fall, jätte kul dag igår dock förlusten o sedan ida hade jag bara bild o form då vi fick kika på Masker dom andra gjort och hur man kan göra sedan hämta mammsen mig o vi åkte till coop o handla lite smått eftersom jag ska baka en heldel idag. Men först blire en vända till stan o sola, käka o umgås med Lindsan sedan doktorn och Ikea o köpa presenter till pappa. Så de blir fullfart hela dagen o ikväll blire pannkizar för hela familjen, skönt bad o äntligen få kika på simpson o familyguy o moffa marabou! Hahaa får hoppas på en toppen Tisdag!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0