Kysspiller


Blev enriktigt kul dag igår trots att prove gick lite halv fail men Jessica o Linda rädda min dag så fredagen var bra ändå! Börja med att jag åkte till stan o donka med Jessica o snacka ut om en massa saker, riktigt skönt de! Sedan tog vi våran shoppingrunda o handla presenter, kysspiller så man blir "The best kisser in the world" ^^(får väl hoppas dom funkar) o så blev de ett par nya jeans mitt i allt också. Sedan var vi tvungna o ta farväl vid 6 tiden o så mötte jag upp Linda o donka med henne med sedan hem till henne en snabbis sedan iväg på Hockey o supa till o skrika på! Dock inte för mkt för idag ska ja övningsköra runt i västerås! :)
Hahaha laaagom kul fast vi förlora på straffar vilket sög nå regält. Sedan när man kom hem vid halv elva sov hela huse utom jag så de gick inte ta sig iväg nånstans så blev hemma o chillidilla men var nöjd över dagen ändå och idag har man ingen röst kvar o är förkyld! KUL...
Men men de är helg så jag struntar i de. Ska äta frulle o duscha sen blire stan med mammsenoch handla lite, köpa blandannat hårfärg o färga håret o ikväll blire iväg till hallsta som de ser ut nu. Puss





Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0