Skofreak?

Blev att ta halv 3 bussen med Hannes till stan o sedan mötte jag upp Jessica. blev på dirren till donken sedan startade den eviga shoppingen o letandet efter presenter och jag hitta faktiskt en perfekt present till papppa. Hahaa kommer skämmas sönder, lika mycket som jag gjorde i affären idag. Killen trodde nog ja var helt knäpp när han fråga om vi behövde hjälp men men han fyller ju 50 så. Sedan blev de att shoppa på och jag blev kär i ett par skor och efter många om och men så blev dom inhandlade trots att jag nyss köpt två par nyligen men dom var verkligen min stil och satt perfa på foten så de var bara att dra kortet o gå vidare. Jessica köpte också skor där ifårn så blev 90 kr billigare också för oss båda. haha så blev de även en massa muppande i omklädningsrummet inne på New yorker med skinbrallor, kovästar o allt möjligt skoj.
Sedan stress shoppades de vidare, så blev de donken igen innan vi skulle hem. Kom till hallsta 8a så blev de hem o chilla o moffa godis sedan iväg o umgås med lite folk sedan nu kom man hem ca 00:00 o ska dega vid datan  en stund tills jag blir för trött o deckar skönt i sängen.
Kort sagt riktigt kul dag fredag med min bästaste jessica!




(shopping från igår + svart tjocktröja o filmen kom från fridatidning^^)

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0