7 år igen?

Blev knappt nå sovande inatt eftersom Tommy ringde ca sjuttigånger och fråga ifalll jag inte skulle med på fest ändå när klockan var 2.. Trots att jag hade sovmorgonen en stund så hade jag inge planer för att dricka en tisdag när skolan väntar dagen efter så de blev en lång disskusion men till slut la vi på och jag somna. Sedan väcktes jag av telefonen och de var troligen min doktor som ringde eftersom de var från skyddat men jag orka inte svara så jag klicka för jag trodde de var någon som busringde eller så men troligen var det han. Tyyypsikt... Aja, gick upp och fixa mig och åt frulle sedan blev det iväg till skolan men idag kan jag verkligen inte kalla dehär för någon skoldag. På arbetsmiljön så körde vi hänga gubbe hela lektionen, på Religonen kikade vi på Björnbröder och sista lektionen var Bild och form där jag sitter och klipper delar och klistrar till ett ansikte. Känner mig som en 7 åring efter den här skoldagen men ska väl inte klaga för det är inte precis så ansträngande och dagen gick extremt snabbt trots att jag kom hem klockan 5. Mamma hämta mig annars hade jag inte vart hemma fören 20 i 6 och det lät inte så lockande... Men men nu blire att ta det lungt bara sedan blire hemmagjordpizza! Ensam hemma ikväll så de blir en riktigt chillkväll och de behövs så troligen tjocka framför tvn tills jag somnar :)
Pusss

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0