Avklarad skoldag

har man genomlidigt en hel skoldag idag, från kvart i nio till 20 i 3. Känner mig hyfsat stolt men nu är jag stendöd...
Orkade inte fixa mig imorse så tog det bara lungt o käka frulle sedan blev de halv nio bussen som alltid till skolan och idag kom jag precis i tid till Politikgrejen vi hade nu på förmiddan. Sedan blev de att luncha på Coop. Blev en härlig baguett o sedan en Magnum Gold som jag inte tänker äta igen. Chokladöverdraget var yper gott, vanlijglassen med men kolasås, nejtack! De smaka vidraigt men åt upp hela ändå, den kosta ju trots allt 18 kr haah. Sedan blev de att kika kontot o nu är jag rik för ett tag i alla fall. Gick med ett leende tillbaka o mötte upp brudsen så hade vi naturkunskap med nån skum seg lärare o sedan svenska o sedan var dagen slut. Skööönt!
Gick ner till samhälle o mötte Eve o Jocke o snacka lite med dom sedan kom Linda så tog bussen med henne hem o nu väl hemma så ska jag äta Marsglass nu o dega här en stund sedan blire iväg till Västerås o kika på syrrans nya häst o efter de blire att laga/äta hemmagjord pizza o ta ett skönt varmt bad sedan myskväll framför tvn med min ntinköpta godispåse från coop. Fortfarande står inte allting rätt till så bäst att unna sig så mycket som möjligt så man blir glad!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0