Ceepighals

Skapligt skönt med sovmorgon tänkte jag men nej nej.. Jag vakna vid 8a imorse o sedan halv sov till 9 sedan gav jag upp. Varför ska det aldrig gå att sova när man väl får? Gick upp och åt frulle sedan blev det att fixa till sig o använda nya klänningen också. Kommer troligen bli en ny favvis!
Aja, ska sitta här o dega nu sedan blire o tagga iväg till skolan, känns ingen höjdare eftersom halsen börjat cepa ihop totalt. Hostar hela tiden och känns som slemklumpar i halsen. Mys.. Men men bara försöka, får hoppas att religonen är inställd idag med, chansar på ett nej men man kan ju hoppas. Är den de blire hem o sova o tagga inför ikväll, då blire först hemmagjord pizza sen Hockey med Linda! Annars blire skolan o hemma sisådär 20 i 6, då blire att stressa i sig pizza, fixa sig o sedan hockey! Blir mycket stress men nej jag tänker inte missa Hockeyn! Är ju västerås som spelar så då äre bara att tagga till! :D



Kommentarer
Postat av: André

Du är min favorit Carro du :D hoppas du & linda får det trevligt ikväll (Y). Dina ögon utstrålar nåt alldeles speciellt ska tilläggas <3 . Krya på dig Pusss <3 Drick mkt varm choklad :)

2010-09-15 @ 17:14:30
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0