Dynamite!


Ojoj vilken härlig kväll/natt de blev i lilla Kungsör!:D
Börja hemma med att man knäppte en kall till hemmagjord pizzan som jag brände mig på så fick blåsa i munnen.. Ingen höjdare men men, sen blev de stress till Köping o möta upp Linda sedan vidare till Kungsör o förkröka hos Andre o en massa shakande till Dynamite! Bästaste party låten nu o så blev de även en massa Whataya want from me som sjönks över hela samhälle vid 11 tiden utav andre! Sedan blev de vidare till nån amanda o där vare rätt dött så vi drog till sportbaren o ja kom in. *stooolt*. Så vi blev där hela kvällen o träffa på en massa skönt folk o hade de trevligt där tills de spåra.. Men kul ändå o mitt i den kalla natten så kom mina älskade föräldrar o hämta mig så somna man sött sen i sin sköna säng. Men inte lika sött vare o vakna, illamående o vilken frilla. hade rockabillylugg igår o den var inte alls som den skulle vara imorse. Haha rätt upp så jag såg ut sen en sönderkörd punkare eller nå i huve. Haha.. Tog en dusch o åt frulle sedan åka familjen iväg till stan, shoppa loss på Swedol o ja fick världens mysigaste tjocktröja som dessutom avr extremt snygg!. Sedan sminkgrejer, massa mums o skolgrejer så riktigt nöjd är man efter de plus en tio som satt i kundvagnen ^^.
Kom hem nu för en stund sen o har luncha o nu blire lungt sen blire att hitta på nå med Jessica, antagligen i Sala eller så stannar vi i lilla hallsta. Får se vad som händer helt enkelt för de är ju lördag så! :D

 


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0