Följer trenden

Japp, jag gör som alla andra o följer trenden och går och blir sjuk då. Hockeymatchen är väl en av de största anledningar till att jag blev lite väl sjuk men kul som f************n vare igår o västerås vann självklart, 5-0! Och efter de hade jag knappt någon röstkvar och imorse hosta jag upp slemklumpar och hade knappt någon röst då heller. Tog i alla fall bussen till skolan o hade lite mediakommunikation men kände att jag inte skulle klara av hela dagen så fick gå och göra svenskaprovet som skulle vara i eftermidda sen åkte jag hem. Gick fail på prove eftersom jag knappt läst boken(Y) Duttitjej.. men men, nu har jag precis fått i mig en härlig lunch o ska ner i sängen o sova men måste ladda upp innan med en stor hög med pappersnäsdukar. Usch jag hatar att vara förkyld!
Blir jag piggare så ska jag o mamma åka iväg till köping men får se, så kommer äntligen pappa hem ikväll i alla fall! aja nej nu ska jag gå o sova. Caioo

Kommentarer
Postat av: André

Krya på dig min favvo :) <3

2010-09-16 @ 17:15:32
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0