Heja vik!

Blev att åka till skolan i de blåsiga vädre o ha arbetsmiljö (besvara 20 frågor), Sedan var religonen inställd som alltid så jag fick ta hem mitt arbete på bild o form och jobba hemma istället. Extremt skönt! Blev hem o luncha på pizzamackor o oboy sedan skulle jag lagt mig o glott på tv men mamma ringde o fråga om jag skulle med till Mediamarket sen handla mat så jag tog bussen till stan o mötte upp henne iställe så blev de att handla mat o kika på Mediamarket. Självklart var filmen slut, igår vare stängt o ida var den slut. Flyt haha. Aja, blev o tagga hemåt och jobba med bild uppgiften sedan blev de att fixa till sig o nu är jag så gott som färdig. Ska bara äta hemmagjord pizza sen åker ja och möter upp Linda sedan blire Hockey! HEJA VIK!


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0