Hockeytime!

Halsen vill ju aldrig bli bra känns det som, det skär, jag hostar och känner mig hängig och seg. Illa! Men men får hoppas de går över någongång snart i alla fall men inte idag antar jag för idag blire Hockey med Linda! Har fixat mig o ätit frulle o nu blire först en liten runda med mammsen i västerås sedan blire o donka med Linda innan hockeyn sen äre bara skrika o heja på! Ska bli grymt kul så får man se sen vilken bra hals jag kommer ha! Haha, lördags kvällen är inte till hundre bestämt, borde egentligen lyssna till mig själv och inse att jag faktiskt borde ta de lungt för en gångsskul men rastlösheten vill ju aldrig försvinna så får se vad för äventyr de blir denna kväll :) caioo

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är så fin gumman!

2010-09-26 @ 11:42:24
URL: http://xoxolinnea.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0