Hold your head up high


Fattar inte varför men jag sover som skönast timmen innan mobilalarmet går igång och man måste gå upp. IIIIILLA! Men men, fixa mig o frulla med näringsdryck till så lite extra energi fick man i alla fall. Börja skoldagen med bild o form och jag börjar bli färdig med min lilla muppigakatt med skumma,coola akvarellfärger. Sedan blev de uppsattsskrivning på svenskan sen bussen till stan o möta upp Ems vid Glada oxen och Sola. Haha i samma rum och en massa skratt blev de, sedan donka jag o efter de gick vi runt o kika på stan tills mammsen kom. Då blev de en runda i västerås med hon och syrran sen handla mat o lite sånt mums o även blev Solsidan inhandlad så det blir troligen den ikväll efter pannkizarna, badet o simpson/familyguy för de får inte missas. Hehe, fick även hem skolfotona och jag såg mobbad ut som alltid men inte så illa som de brukar. Får duga sista skolfotot för livet, känns skumt när man tänker så men nej jag längtar nå extremt till studenten!
Aja, min Tisdag har vart helt okej och ska fortsätta vara de o plus att jag äntligen hitta chokladboll-lådan jag skulle ha så nu kan man moffa till tv:n hela kvällen!
och ett sista, Jessica Nyberg är den bästaste bruden man kan tänka sig! Längtar nå extremt till fredag så vi ses men ska i alla fall ringa henne ikväll så har man nå kul att göra undertiden stekarn steker pannkakor.


Kommentarer
Postat av: André "Andreano"

Sötaste caroline, ser att vi har en till sak gemensamt. Solsidan :D <3

2010-09-28 @ 17:48:35
Postat av: RonjaZorina - Konstblogg!

Haha! Fan vad dålig bilden var! Alla står typ helt snett och bakgrunden var ful som stryk! xD

Sen kul att halva klassen är borta på sista "riktiga" kortet, nu är det ju bara spexet kvar. :)



Föresten tänkte jag inte gå till gymmet imorgon (om jag kommer till skolan) utan tänkte istället sällskapa med dig på bilden, om du vill? :)

2010-09-28 @ 23:26:52
URL: http://ronjazorina.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0