home sweet home!

Så, klockan är 15:15 och jag har precis kommit hem från Uppsala. Kvällen var extremt skruvad, alldeles yper bra och något som ska göras om! Haha, blev dock inte mycket sömn (ca 2½-3 timmar) eftersom vi skulle iväg på Jessicas tävling. Jag kika lite granna o det var riktigt skoj men mådde verkligen inge vidare så åkte med hennes föräldrar in till Uppsala och hjälpte hennes mamma att shoppa kläder till Jessica o så köpte jag själv en mascara. Sedan blev de tillbaka o hämta henne, käka donken o stanna o på Humelsta såklart. O nu, väl hemma. (Riktigt skönt) så ska jag ta min godispåse o mysa ner mig! Sen om jag inte somnar blire en sväng med pappsen till västerås sedan ska stekarn steka pannkaka o ha myskväll o ta ett skönt bad! Lyckad helg!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0