Kamera fixad!

Något lost man vart hela Torsdagen. Morgonen börja som alla andra skolmornar att man hellre ville stanna kvar i sängen men kämpa mig upp ändå och åt frulle och lite små fix sedan blev de att fara iväg. dagen bestod av Media kommunikation från kvart i nio till halv tolv, äckligt potatismos till lunch, Naturkunskap med muppläraren o slutligen svenska som faktiskt vart en riktigt kul lektion. Fick en dikt som vi skulle läsa upp i grupp på något sätt. I våran så slutade med kaosritande på tavlan medans marcus o hägga fick läsa upp dikten,. Många skratt blev de o riktigt kul!.. Sedan blev de bussen hem, lämna väska o sedan åka med mammsen till västerås o hämta mig efterlängtade kamera o handla käk.
Nu väl hemma vid 18:00 tiden så ska man kika på ninizar sedan laga en chickenhamburgare, ta en dusch sedan blire väl tv o längta tills imorn. Efterlängtade fredag!

(Kom frästen på att jag troligen ska färga tillbaka mitt hår, en mörkslinga o mörkt under luggen. Kikade igenom massa gamla bilder från förra året under media lektionen idag och jag trivdes med håret så. Det blev lite mera liv och inte vanligt blont som alla guzzar har så de blir troligen att stayla om sg men efter helgen innan hinner jag inte)

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0