Kämpa på

Segdeg men sovmorgonen var verkligen underbar och jag skulle locka håre med locktången jag köpte av syrran igår. KRULLHUVE NUMMER ETT! Aja fick vara så.
Kämpa igenom hela skoldagen (två lektioner dock) och det var faktiskt riktigt kul o sminkade/fotade ronjas syster o hennes kompis efter jag avrt iväg o lunchat på coopen. Sedan blev de bussen hem med Madde o nu ska jag ta en Marsglass, umgås lite här hemma sedan åka hem till Jessica o tillbringa kvällen där sedan blire kanske vidare till Västerås men de är inte helt bestämt. Får se vad fredagen bjuder på men en sak är säker, jag ska njuta av varje sekund!

Kommentarer
Postat av: Hermankathinka

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-02-13 @ 20:28:47
URL: http://hermankathinka.blogimagine.com
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0