Kungsör här kommer jag!

Häärligt nu äre äntligen fredag o helg! Wonderful och jag kämpa på hela skoldagen idag med. Riktigt stolt men får tacka Ronja för de att jag var kvar. Umgåtts med henne hela dagen o eftersom vi tydligen fått ändrat Schema (igen) så hade vi lunch frpn 11:05 till 13:00 så vi tog en långpromenix runt i lill hallsta o snacka om allt o ingenting sedan hade vi en chill religon lektion o fick sluta en halvtimme tidigare så vi tog en ny promenix till samhälle o vänta på bussen sedan blev de hem o nu ska jag väl börja fixa mig för ikväll blire Kungsör med Linda o parta på där:) Men innan blire självklart att käka hemmagjordpizza o knäppa en kallcider till de sen kör vi all night long!
Behöver verkligen uppmuntring nu så får hoppas på en toppenkväll!






Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0