Le vidare

Kvällen på stan med Lindsan var riktigt kul, börja med att vi möttes vid hemköp och gick o donka. Åt cheesdip vilket visa sig vaar ypermums till chickenbits så nu vet man vilken dip man ska ha i fortsättningen haha. Sedan tog vi en shoppingrunda, många sittpauser då vi bara snacka sedan shoppa vidare o jag kom hem med en svart tjocktröja. Precis de ja behövde och så avr de 21% rabatt också. Haha lite fult med 21% men bättre en 20. Sedan kom glada pappsen o hämta mig o jag har hållt mig glad hela den här dagen faktiskt. Känns riktigt härligt o kan inte sluta le, bara träffat trevliga, glada människor och nu äre msn snack med trevligt folk sådär innan man ska lägga sig.
Blir att somna med ett leende på läpparna o tagga inför imorn, då blire stan igen fast med Jessica o sen får man se vad fredagskvällen bjuder på. Vet en sak i alla fall o de är att jag ska le vidare!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0