Leva livet

Äntligen så äre fredag! Efterlängtad som bara den och helgen behövs verkligen efter en slitig o stressig skolvecka. Eller egentligen har det var väldigt många lugna och kul lektioner men de är så mycket annat som har stressat och då fått mig allmänt trött o seg men idag då ska jag vara pigg och glad har jag bestämt och det har hållts hela förmiddagen o ska vara kvar ända tills imorn!
Skolan börja med seeeeg fotolektion men fick gå ut en stund med natalie o fota i alla fall. Sedan hade vi Naturkunskap o sluta efter de eftersom religon läraren är borta som alltid. Jag gick då ner till körskolan o plugga sedan blev de 12 bussen med Jessika till stan o följa med när hon tog hål i tutten sedan blev de donken o kika runt lite o en helsvart klänning som jag letat efter blev inhandlad. Träffa även Marielle så nu kanske de blir att klippa pars i veckan då:O Har ju funderat på de länge o nu så kanske de är dags o testa nå nytt?
Sedan kom mamma o hämta mig o nu blire att ta de lungt, moffa marsglass sen lite senare blire hem till bästaste Jessica o umgås sen får vi se vad som händer.
Kommer bli en lyckad fredag känns de som i alla fall! :D

(äntligen är kameran hemma)

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0