Måndag

Var riktigt stendöd imorse när jag vakna trots att jag sov 15 min extra och sovit riktigt djupt den stunden jag faktiskt sov inatt. Ändå var jag helt förstörd men mös in mig i gosetröjan pappa köpte sedan blev de bara ett par mjukis. Skulle egentligen ut o fota på fotolektionen så ville vara varmklädd men blev ändå inte så som alltid eftersom han skulle snacka hela lektionen istället (1½timme om inte mer).. Sedan skulle vi haft Religon o kikat på Björnbröder men Lisa hitta inte filmen o läraren var sjuk så vi gick till Micke o han sa att vi fick jobba hemma på Arbetsmiljön (bara svara på lite frågor). Så jag sluta vid 20 över tio egentligen idag tydligen. Riktigt skönt de så lånade hem en kamera o tog bussen hem och nu har jag fota Kattungarna lite medans dom har storlekt i köket och visa roliga bilder fick man allt.  Nu blire att göra klart arbetsmiljöfrågorna och luncha sedan tar jag nog och sova middag en stund för de behövs. I eftermidda blire även att åka in till Västerås o fota syrrans lilla polle o ikväll lagatacos med mamma :)!
(Rörelseskärpta bilder för dom blev så söta :D)





Kommentarer
Postat av: mikaela

ååh sötisarna!

2010-09-09 @ 15:49:51
URL: http://mikeliii.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0