Otursonsdag?

Jippijaaykaay vad ont i huvet man ska ha, ännu mera Jippijaaykaay är halsen och mest Jippijaaykaay av allt är att jag tänker gå till skolan ändå trots att jag vet att jag egentligen orkar.. Blir bara rastlös av att vara hemma eftersom min feber är borta och det är självklart fint väder ute idag.
Fixar frulle nu o fixar mig sen ska ja tagga iväg till skolan, går till 10 i 5 så dagen blir lagom borta men ska försöka hinna ner till bilskolan och köpa hem Körkortsteoriplugg på internet så jag kan plugga vid datan sedan måste jag verkligen kämpa igenom svenskan eftersom det är prov imorn och mina kunskaper om 80-90tal o strindberg osv inte är speciellt stora... Blir i alla en skön avslutning på min onsdag troligen med hemmagjordpizza o ett skönt bad!

Kommentarer
Postat av: André

Du och adidas tröja = Såå bäst <33

2010-09-22 @ 17:14:38
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0