perfekt måndagstart!

Stendöd när jag vakna imorse trots att jag ställde klockan på 07:35 så de bara var att klä på sig, frulla o dra till skolan. Såg dock ut som en stendöd mongozombis men de är måndag so what..
Väl i skolan hade vi foto som första lektionen o det blev bara att skriva in recept o redigera bilder till matbloggen samt börja med en ny design. Riktigt skön lektion i alla fall o så låna jag även hem en kamera också. Sedan blev de att hämta uppgifter till arbetsmiljölektionen sedan en snabbfilm på religonen o svara på frågor eftersom läraren självklart inte var där idag heller. Tog elva bussen hem o nu ska man göra uppgifterna sedan luncha o dejta sängen! Lagom bra när man mår som man gör idag...
Om jag lyckas vakna till liv sen så ska jag försöka orka fixa till mig lite sen blire att åka till doktorn o sedan blire väl en segdeg dag o fota lite till matbloggen. Funderar starkt på att laga till en chickenburgare!
(Lånade hem en 350D o testfota lite snabbt o fota lite på mina pluttar!)



Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0