Rastlös?!

Ååå jag hatar att vara sjuk, ännu mer hatar jag att jag blir så otroligt rastlös trots att man knappt har ork till något alls. Jag har faktiskt uppdaterat min matblogg med nya recept och bilder eftersom jag ska få vara med i våran skoltidning KGB tydligen så nu måste jag ju skynda mig, sedan har jag bara sovit hela förmiddagen o tagit lite alvedon så nu känner jag mig i alla fall lite piggare!  Så typsikt o tråkigt att vara/bli sjuk när det ska vara helg men det hindrar inte mig ifrån att åka ner till stan på en liten shoppingrunda med Jessica. Inte träffats sen söndags så tänker inte missa dette och kanske blir jag lite piggare av att få komma ut också. Vi ska inte åka fören med halv 3 bussen så då har jag god tid på mig att ligga o ta de lungt. Får se hur länge vi blir där o vad som händer ikväll, beror helt på hur jag mår men får hoppas de är bar så man kan ut o liva upp allting lite! ^^




Kommentarer
Postat av: André

Världens vackraste , behöver inte säga mer <333

2010-09-18 @ 21:09:00
Postat av: Expats

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-01-24 @ 08:30:38
URL: http://expats.blogimagine.com
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0