Så jag skrattar idag

Hade en underbart bra dröm inatt, eller det kändes som om den bara varade i någon timme sedan skulle självklart larmet på telen ringa och jag skulle upp. Tog verkligen emot men men, gick upp och fixa mig o käka frulle sen blev de att fara vidare till skolan o redigera säkert 20 bilder o göra en ny bloggdesign på
http://carrosskafferi.blogg.se/
och blev hyfsat nöjd med resultatet. Gjorde en enkel o "stilren" typ bara så det inte blir för mycket. Sedan blev de att ha historia o hade läxförhör. Kunde inte ett skit så siktar på IG då. Duuuuktigt Carro men nej nästa gång ska jag plugga men har inte haft någon tid i helgen.
Aja, lunchen bestod av en massa sallad o stenhårda oskalade potatisar o säkert tio liter olika såser och en massa massa skratt med Ronja o Johanna. Hahaaa behövde verkligen bli upp-piggad o de fixa dom allt så efter lunchen har jag bara haft ett stor leende på läpparna och nog ska de fortsätta hela dagen! skratta vidare in på toan o tog massa muppfoton trots att jag egentligen baar skulle kissa men nejdå de fick man inte, haha ursäkten till Micke blev självklart ifrån johanna:
Vi var inne och fota på toan!
haha mickes min var o.O? haha bäst!
Jobba snabbt ihop på Arbetsmiljön sedan blev de att ta bussen till stan o möta mamma o kika på systemKameror och jag hitta en som verka väldigt bra inne på Expert så kanske blir de, en Canon 500d som filmar i full hd. Perfa! Efter de blev de att shoppa godis i godisbutiken på eriksslund sen hem o sega här o käka marsglass. Måste skriva loggbok strax också till mitt projektarbet o avinstallera o installera om Körkortsgrejen eftersom de inte funkar. Seeegt! Sen blire i alla fall att avnjuta en hemmagjordpizza o ta en härlig simpson o familyguy kväll!




Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0