Skolfoto? ;o

Halsen är hemsk men jag kämpade mig upp till skolan idag ändå. Hade ju bara lugna lektioner såsom foto på morgonen då jag kämpa vidare med min matblogg, gjorde ny header samt la in recept på tacopaj o snacka lite med larsson. Sedan blev de en rolig historialektionen o efter de tog jag hem uppgifterna till arbetsmiljön eftersom vi skulle ha skolfoto ida iställe för imorn som jag trodde. Såg hemsk ut imorse så blev hem o luncha o fixa till sig o nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så skjutsar hon mig till skolan så får man hoppas man kan se någorlunda bra ut idag. Chansar på ett nej men kan ju hoppas! Sen efter de blire nog hem o dejta kuddarna en stund, märks att man är sjuk o de suuuger!

Kommentarer
Postat av: André

Du är vackrast på alla sett och vis Caroline <3 Hur du än gör så förblir du alltid lika fin , så jag tror att skolfotot blir bra <3 Pusss min favo <33

2010-09-20 @ 16:57:39
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0