Sol o shoppich

Inte lika död idag som igår så idag fixa jag till mig lite extra eftersom jag skulle ner på stan efter skolan o sola och shoppa. Hade först Bild o Form sedan svenska och båda lektionerna var faktiskt roliga. Sedan blev de ner till bilskolan o plugga teori och så ska jag troligen göra riskettan nästa onsdag. Känner att imorn så måste jag få ta min sovmorgon och sova ut. Sedan blev de alla fall in till stan o sola, linda skulle hängt med men sov^^. Haha men ja sola ändå o lite färg fick jag nog, sedan blev de att donka loss o sedan shoppaloss. 3 klänningar (en kommer senast fredag eftersom rosetten på den var trasig men dom skulle laga den) , ½ kg godis (bara choklad!) o en svart pälsjacka jag så länge velat ha. Perfekt. Sedan kom mamma o hämta mig och vi åkte iväg o köpte glass o hade lite fikastund i bilen eftersom de börja regna extremt mycket en stund.  Hemma nu vid halv 5 o nu ska jag nog bara ta de lungt tills ungefär kvart över 6 eller så, då ska stekarn steka pannkixar o raggizar sedan ta ett skönt bad o ha myskväll framför tvn som de ser ut nu. För trött för att göra så mycket mer men får väl se. Caioo!







Kommentarer
Postat av: André Andreano #7

Du är så tokigt fin du , wiiie ;D <33

2010-09-14 @ 17:21:56
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0