Toppen Tisdag!

Tisdagen blev i alla fall en väldigt bra tisdag som jag hoppades på. Det börja med att det faktiskt var riktigt varmt ute när man väl var i solen så skinjackan åkte av redan på morgonen och har legat i väskan hela dagen, ett tecken på att sommaren är kvar!
Blev att ha bild och form första lektionen o de var riktigt kul faktiskt, läraren Micke är även yper rolig så det var tråkigt att den bara var en timme idag men har det imorn igen så. Sedan hade vi svenska o den var helt okej eftersom jag och Jessika jobba ihop o satt och skratta o hade de skoj. Saknat de nå extremt!
Sluta halv tolv så tog bussen ner till stan o mötte upp Linda på glada Oxen och sola solarium i 30 min. Underbart skönt men blev nästan lite väl varmt i slutet. Sedan blev det att ta en promenix runt på stan o prata ut om massa o sedan luncha på donken i de sköna "sommarvädre".
Mamma kom o hämta mig där nere sen o vi åkte iväg till Media market o jag köpte första säsongen av Hannah Montana, låter kanske muppigt men jag tycker de är grymt bra faktiskt!.. Så kika vi även på systemkameror och det börja verkligen klia i fingrarna men ska snacka med Larsson om vilken han rekommenderar. Efter de blev de hem och gosa ner sig i sängen o kika på hannahmontana o mumsa glass tills klockan blev halv 7, då stod stekarn o stekte pannkakor för fulla muggar och fotade även till matbloggen. Fick några okej bilder så dom läggs in där snart. Efter den mumsiga maten så blev det att krypa ner i bade sedan gosa ner sig i sängen igen o zappa mellan Idol och Family guy. Snacka om att man har sakna alla tondöva jävlar o alla skratt som uppstår^^.
Och nu efter allt så blire att mumsa upp en marabou daim och skriva loggbok till mitt projekt eftersom jag glömt att göra de^^. Caio

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0