Typ Turdag

Lagom slut brud man är när man kommer hem sådär 20 i 6 från skolan. Dock börja jag ju 20 över tolv men behöver gå till bussen senast kvart över elva så har vart iväg hela dagen. Men dag var i alla fall riktigt kul, börja med arbetsmiljö i ca 10 min, sedan blev de att sitta o snacka en evighet med johanna om allt o ingenting sedan kom även Ronja och joina och en massa skratt o tatto snack blev de så nu har jag fått den "pain`a" ideen av Johanna att min drake ska börja redan på foten vilket kommer göra eeextremt ont o stor kommer den bli också. Haha undrar hur mamma o pappa kommer ta de när jag berättar. Men men den ska bli gjord när ja fyller så de spelar ingen roll! Sedan hade vi religon o efter de blev de att nästan göra färdigt katten på bild och formen och Ronja joina mig även där så de var en yper trevlig skoldag. Sedan lyssna på skön musik hela vägen hem på bussen o nu väl hemma så har pappa hitta mina hörlurar, awesome! Jag som vände upp o ner på hela mitt rum igår o sura halva kvällen, nu är humöre på topp igen men de skulle ju vara min turdag enligt frida tidningen så kanske är därför. Awesome!
Hahahaaa aa nu ska jag le vidare till tv:n sedan blire mumsig hemmagjord pizza, ett bad o gos framför tv:n sen måste jag även plugga svenska men de får bli ikväll. Caiooo

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0