Världens bästa föräldrar!

Livet har känts som ett helvete i ca 2-3 veckor nu och humöret har varit nere på botten. Så mycket som händer o sedan krashar, så mycket man hoppas på som sedan inte blir av....
Jag känner nu för att skriva av mig lite så detta behövs inte läsas men den här helgen har varit helt underbar för mig tills nu ikväll då det är bråk med en utav mina mer omtyckta vänner..
Jag har vart ute o fart i helgen, träffat otroligt härliga underbara människor och sett nya platser, druckit alldeles för mycket men jag minns allting jag vart med om och jag har även tillbringat förmiddargarna med mina underbara föräldrar som detta inlägg går till. Vi var ute o storhandla lite här o där i lördags. Fick min sköna myströja av pappa som faktiskt var väldigt dyr, en massa mums, smink o hudprodukter och lite allt möjligt köpte vi. Hade en tjockisrunda på willys o "race" med kundvagnarna och sedan  så hade vi en riktigt trevlig bilfärd utan bråk, utan någonting vi var bara glada och skoja med varandra. Så idah, även om det bara var jag och mamma som åkte till skultuna messing så har det vart riktigt härligt att få prata ut med henne och vi satt och sjung i bilen. Lika så var det när jag och pappa åkte på våran "runda" i västerås där jag alltid får gå och lämna breven, gå in och köpta tidningar till oss o farmor o farfar medans han sitter där och ler eller sjunger till alla härliga gamla låtar vi spelar ifrån hans skivor. Det har vart riktigt underbara stunder som jag vill uppleva ofta med dem. Då vi bara är glada och har det bra. Då vi beter oss som vi gjort i alla år, alla minnen har väckts upp och jag känner mig som ett litet barn igen. Lilla fotbollstokiga caroline som åkte med pappa varje söndags kväll på deras runda och nästan alltid fick en stor daimstrut när vi stannade på Statoil och köpte tidningar. Visst på den tiden följde han med in och vi skoja alltid med personalen. Alla minnen och allting kommer tillbaka så jag gråter för att jag vet att jag verkligen har underbara föräldrar. Så otroligt mycket jag verkligen uppskattar dem och allting dem gjort för mig. Under den värsta perioden som var för ca 1½-2 år sen då fanns dom där och rädda mig, dem rädda mitt liv! Bodil och Börje ni är dom bästaste föräldrarna man någonsin kan ha!

Kommentarer
Postat av: mikaela

gud va fint skrivet!!!

2010-09-05 @ 21:19:47
URL: http://mikeliii.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0