Watch your back beeeatch!

Åå fail mår man totalt och självklart skulle jag tvinga mig iväg till skolan där allt kändes tio gånger värre... Usch usch, men stanna i alla fall hela första mediekommunikations lektionen fast höll på att avlida i slutet så gick och prta med narutläraren o svenskläraren och båda tyckte att jag skulle hem. Även skolsyster sa de när jag o madde gick och fråga efter alvedon. Hem och sova sedan kände jag för donken o en pratstund så jag åkte iväg chilla o donka med Linda. Riktigt skönt att riktigt få prata ut och de fick mitt humör lite bättre o glassen gjorde halsen lite lenare. Sedan kom mamma o hämta mig o vi åkte o handla o nu sitter jag och moffar i mig glass igen men ska strax slå av datan o ta en powernap sedan blire att steka pannkizar o "fira" att pappsen kommer hem. Får hoppas jag blir piggare så jag kan ta mig iväg till skolan imorn för jag har missat 3 naturlektioner och de är F'n inte bra! Men men, har köpt choklad, blir ju pannkizar sedan ett bad och chillidillkväll o troligen lite sovmorgon för jag tänkte jobba hemma på fotot så bara sova ut lite sen tagga till, är ju freda imorn också så måste ju va fräsh va f'n!


WATCH YOUR BACK BITCH!

(Lackar ur om det inte slutar snart!)

Kommentarer
Postat av: Jess

Du kan ju säga om de är jag istl för att säga massa skit om de nu är jag.. och snälla, ljug inte för mig.

2010-09-24 @ 07:50:00
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0