Back in the game again

Sådär, haft fullt upp så helt glömt bort  bloggandet men nu när vädret vart på topp i flera dagar så är de inte så kul o vara social på datorn... Hmm, men men hade en riktig party helg o sedan har man kämpa på 3 dagar i skolan o är redan skoltrött!! Projekt och proven tar kål på en och d ehar gått 3 dagar, känns bra... Men men, måste kämpa för strax äre studenten!! Wiihoo så man längtar men gu vad man kommer sakna tjejjorna. Speciellt min snygga Lulletuss som fick mig på spnt otroligt bra humör idag!
Efter historiaprovet så blev de in till stan o steka med Linda, träffa sedan Emma, jeppe, alex o lite ladies på stan o åt Ben´njerrys så klart! Sedan en snabbis o leta jeansjacka till huvet kändes skumt o jag tog bussen hem. Hem o vila en stund sedan blire iväg o handla. Pussss
(bjuds på lite bilds från helgen)


Kommentarer
Postat av: RonjaZorina - Digitala illustrationer

Aww Dulli <3



Får se om man lyckas ha kul imorgon, vi har ju trots allt BARA NO.. :( Jaja, vi får göra vårt bästa, brukar ju ändå lyckas störa de andra rätt bra! (Y) ^^



Ska bli så kul att åka till stockholm! :D Längtar!

Hoppas du står ut med mig dock, jag blir åksjuk lätt. :(



Puss på dig! <3

2011-04-28 @ 18:26:09
URL: http://ronjazorina.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0