Aldrig mer ängsö!

Har nog aldrig vart så rädd i hela mitt liv som igår då man tydligen skulle iväg till ängsö efter en liten donken runda.. Börja först att jag o robin åkte till Björnön o skulle möta marrie, Elina, ville o deras kompisar. Men så kom vi dit o då skulle vi tydligen iväg till ängsö så åkte dit runt elva och gick ett varv runt kyrkan. Redan då lagom rädd så när vi skulle gå vidare ut i skogen sprack de så jag, marrie, elina o Ville sprang till bilen och satt där. Sedan fick robin komma o möta oss men bara jag som följde med o de var nog de värsta jag gjort! Gick runt där o skulle leta på de andra vi inte hitta, knacka på ett litet hus som sedan knacka tillbaka o knacka även när vi inte rört de. Usch aldrig mer! Men behövde inte sova ensam i alla fall utan de blev o stanna hos robin T istället..
Vakna upp vid halv ett o skulle glida nästan på dirren för annars hade de kanske blivit parkeringböter o de är inte så vidare så åkte hem o hängde med mammsen o pappsen o handla, föröskte fixa skolarbet o stekte i solen!
Undetbart väder o de blir ut igen, hem till Robin sen blire nog grillning lr nå liknande. Puss



Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0