Avistjej tjohej!

En sömnlös natt från halv 4a av någon skum anledning.. Hmm, var uppe vid halv 6 och duscha och la i en hårinpackning som jag sov med sedan fick jag massage av mammsen vid 8a och lyckades somna i ca två timmar. Sedan blev det bara att dega i sängen, lägga sig o halv sova ute i den "disiga" solen en stund tills man blev rastlös. Bruncha sedan blev det att rensa ur en massa kläder, åka till kolbäck och "sälja". Eller ah fick 200 kr för allt. Värt mycket mycket mer för 4a kassar men men blev av med de i alla fall så slipper de bara ligga och ta plats.
Efter de blev de hem och sega vidare, käka massa massa glass sen åka till E-tuna för att träffa Emsan! + Pontus som var en riktigt trevlig prick de med. Kika runt på Tunapark och vi fick vara hans smakråd sedan blev de en vända på Max, mums! Och efter de en sväng in på coop för att köpa godis och Cola så jag klarar mig inatt. Och tur var de eftersom jag åkte av på fel avfart så vägen blev lite längre... Hmm.. Aja, väl hemma har syrran köpt en bil som mig, fast sådär 6år nyare i svart! Inte avis nejnej!... Ååå, får hoppas man får jobba järnet så jag kan byta upp mig jag med, jobb onsda-freda i alla fall.
Men men, blev en promenix med mammsen för att bli av med energi och nu blire att moffa o mysa. Pussss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0