Fucka upp igen!

Ojojoj va hände egentligen igår?:O
Åkte hem till Nea och vi satt där och chilldrack och fixa oss till vi skulle iväg och dricka i Skultuna hos Daggen med han, David, John och Markman... De var riktigt chill och skoj tills jag själv tydligen spåra ut helt. Minns att jag drack några 7.0 lite väl snabbt sedan en tequila och sedan minns jag inte nånting mer än att jag sa att David var klen för han bara drack halva och jag hela.. Hmm, hade tydligen dansat vid dörrkarmen och sprungit fram och tillbaka i vardagsrummet och sedan decka med David vid halv två tiden och idag sov vi tills två idag. Klena blondiner vi är och dom andra hade vart ute och nattbadat och allting! Jag missa allt de skoj och nu när väl Nea var med och parta. Cunkie då!
usch usch ska verkligen ta de lugnt med alkohol, aldrig haft såna här minnesluckor och aldrig deckat sådär...
Aja, vi chilla hos Daggen till 5 då bussen gick, in till stan för donken och bussbyte sedan hem till Nea en snabbis och kika lite youtubeklipp och sedan skjutsa jag hem Emma. Värmde på en hemmagjordpizza och käka de med pizzasallad och beasås till! Och så CocaCola på det så nu mår ja mycket bättre! Vart så äckligt bakis hela dagen, konstigT? Hmm.. Aja nej nu ska jag chilla vidare hela kvällen. Pusss!

Kommentarer
Postat av: Emma

inte undra på att du är bakis när du dricker varje dag?

2011-08-08 @ 10:24:53
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0