Härlig start

Stekigt hela förmiddan och självklart blev de en mumsig brunch ute i solen innan man for iväg till jobbet vid halv två tiden. Det tog emot eftersom hemma familjen var hemma och har semester utom jag... Hmm, men men var skoj att komma tillbaka till jobbet o nu veta att lite kulor rullar in även nästa månad + att jag lärde känna nya människor jag inte jobbat med tidigare. Perfa!!!
Kriga i alla fall på till 22:00 sedan tog jag turbobettan hem som jag nu tycker om mer och mer, går som ett spjut på vägen och slår i alla fall syrrans nya saab när de gäller hatighet så någotr har jag än att skrya med mohaha. Aja nej nu är jag seg, ska gosa ner mig med lite varmoboy och choklad eftersom jag var ju tvungen att stanna på hammarbyrampen för att köpa lite mums för det är jag verkligen värd efter idag!
NattiNatti

Förresten... Inatt så ände en hemsksak som drog ner hela familjens humör, speciellt mammas... Ariel vår söta lilla svanslösakatt dog. Troligen hjärt fel för mamma o pappa hade hittat henne död på golvet:'( Det känns i oss alla men vi vet att hon har det bättre där uppe, men saknaden kommer växa mer och mer, vår söta lilla Ariel som blev nästan 13 år. R.I.P!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0