Tiden går fort när man har roligt

Som sagt övertid igår igen men tiden gick riktigt fort tack vare alla trevliga arbetskamrater och tack vare Kriss ska jag tatuera mig nuuuuu! Eller nästa lön, hon hade nämligen en massa roliga ideer och gav mig en början till en massa saker som skulle sitta fint på kroppen! Gud vad mamma kommer bli glad på mig sen, lär nog börja packa på direkten eftersom jag tydligen inte ska få bo hemma ifall jag gör det. Kanske borde beställa tid idag haha. men men, träffa ems en snabbis efter jobbet sedan blev de o sooova!
Idag vakna man vid halv elva, upp och frulla och så nu har kladda på smink för första dagen på hela veckan, känns skumt faktiskt men ska ju ut på krogen dirr efter jag slutat jobbet typ. Bara hem till ems o duscha, fixa sig och klunka lite sedan iväg till Sjöis eller pluto! Får hoppas dagen går lika snabbt som alla andra, slutar ju 22:00 istället för 00:00 i alla fall! Pusss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0