Tokigheter

Lite för lagom tokig fredag blev de men jag älskarn!Jobba 2-18 iställe för till 22 tack vare att vi hade knappt nå kvar att göra och hade ca 3 timmars jobb sedan städa maskinerna bara. Toppen! Käka mina underbara belgiskavåfflor som nu var mina sista, vänta till nästa cityfestival då!! Hahaa aja får väl lära mig gö egna.. Hmm, men men. Fick skjuts av Mia till Tommy och där blev de en skön dusch sedan vare bara korka upp och börja parta och de sluta med att vi alla hoppa runt och dansa till barbie låtar hahaa..
Sedan iställe för krogen drog jag o Ems till Markus iställe o parta på där med boysen, slagga där och knappt någon sömn så man är lagom seg nu. Vi tog bussen ner på stan i alla fall sedan hem och nu sitter man o moffar strips och chickenbits för fulla muggar! Var hungrig som ett djur så och emo över tele som nu inte går och ladda när man har sådär 13% kvar! Wiihoo... Testar stänga av den och hoppas den funkar snart igen. Tills dess blire chill sedan ut på nya äventyr med Ems o Nea! Pusssss
(Bästavän!)



(För somliga går det bra att ta sig till bussen!)




Hahahahaaaaa o söta Ems fastnade i bussen när vi stod och snacka med chaffizen, hur kommer det sig att de bara är vi som kan lyckas med något sådant?:)



Forget the risk, take the fall. It´s what you want, it´s worth it all!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0