Spår med massa blod o alkohol!

ojojojoj sån tokig fredag det blev, snyggaste håret i världen o en blodig full Carro...
Först till erikslund o möta upp Marrie o Elina på cut & blow, hem till Marrie och fixa håret med hon och Elina så man kände sig som en riktig kung när man satt där o blev ompysslad och stylad av två riktiga proffs!
Snyggaste håret i stan i går kan man lugnt säga och efter de så for jag vidare till stan o hem till Emelie. Så glad och lite lullig så jag hade trillat över en stubbe på vägen dit... Blodiga händer o knä som hade gjort fina avtryck hos Emelie som sedan fick leka mamma till mig. Men men, toppen skoj och kvällen på Pocoloco var king! En amssa skoj folk massa dans o massa massa massa bra humör! Spåra både jag och Linda så natten blev skum och de blev att ligga tomte slev hos linda i hennes 105 säng med henne, Emelie o Christoffer.. Skönt!
Idag blev de mumsgt fika på expressohouse sedan kom syrran o hämta mig, hem o duscha och nästan dö. Går som en 85årig kärring! Kul kul... Aja fixat mig o ska käka sedan blire att fira ronja i nån lokal på Vallby! Kör på o så julbord imorn med släkten. Kommer nog bli bra de här!





Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0