Varför vill man bara ha det jag inte kan få?

Kommit på att jag alltid fastnar för det jag inte kan få
Att jag  vet att ingenting kommer gå men ändå så fastnar jag för det och ger ej upp fast jag redan vet hur allting slutar.. Vääldigt vääldigt väääääääääligt dumt!

Tråktråk dag på jobbet idag och ännu tråkigare att huvudvärken suttit kvar från klockan kvart över elva då jag vakna tills nu 20 i tolv och den är fortfarande inte borta!...
Blev i alla fall en super snabbis på erikslund och köpa julklapp från mamma till mig haha men nu får jag de jag vill ha i alla fall!

Åååå vad jag längtar tills imorn, äntligen fredag och efter klockan 22:00 är det helg! Utgång på Pluto eller Pocoloco väntas!!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0