GLADTJEJ!!!

Efter nästan en hel vecka med stress, sömnsvårigheter och huvudvärk från morgon till kvällen tills idag vid ca kvart i tolv lättade allting och alltid kändes så otroligt underbart! Klarade teoriprovet för körkort! UUUUNDERBART! och så orolig och dåligt som jag mått över att jag trott att jag inte skulle klara de och så helt plötsligt stod det godkänt med gröntext på skärmen!
Stora fira med storfika med mammsen o sedan blev de o köra bil mellan köping till västerås o handla gott inför kvällen sen inatt blire o leva livet !



Kommentarer
Postat av: jessika k

grattis och förlåt. du behöver inte tycka om mig men jag orkar inte vara osams. men jag menar verkligen förlåt.

2011-02-05 @ 12:13:54
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0