Never ever

Fy piip vilken helg det blev, fredagen blev toppen med Emma, fest hos jens och sedan vidare till krogen med kul folk, en massa dans och drickande och två döda brudar som satt en evighet på donken och vänta på skjuts hem mitt i natten och då upplevde jag nästan min första riktiga spyfylla men klara mig precis tror ja! Det gick inte att sova på magen för det kändes som de skulle komma upp nå så sov som en liten boll hela natten och dega hela förmiddan tills de var dags att åka iväg och handla med mammsen o käka donken. Sedan blev de sängen till ca halv5 då man skulle upp igen för att sedan fara till jessica och fixa sig, äta pizza sedan festa. Och kvällen blev riktigt kul i början med förkrök hos Hanna med lite nytt folk. Men sedan drog vi i alla fall vidare o de var smockat med folk men kul ändå coh en hel del nya ansikten.
Var där tills nångång in på natten och sedan kom polisen, blev bråk och tjafs och på natten börja jag själv bråka med var över telefon... Somna sedan djupt och ska sova lite till hade ja tänkt efter jag ätit frukost med pappa. Och nu som alla säger, aldrig mer tvådagars alkohol!!
(Bjuder på bilds från fredags)






Kommentarer
Postat av: jess

var med i min nya tävling, kram :)

2011-02-21 @ 13:26:09
URL: http://jkaa.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0