Trassel

Blev en riktigt toppen kväll med Krisse och en glad tjej körde hem mitt i natten och dunka Britney Spears hela vägen haha. Hade ingen bra skiva i bilen så de var bara sjunga på o se glad ut. Aja, kvällen börja med att jag åkte till hälla o köpte godis sedan vidare till stan o parkera i parkeringshus för första gången och hade chansa på att jag skulle komma på första våningen med blev 5an-.-, Illa de men allt gick bra sedan kom Krisse och vi gick och åt på Hongkong och satt där i ca 2 timmar och snacka om lite allt möjligt, skratta o hade trevligt. Sedan traska vi iväg till Sf och bestämde oss för att kika bio, blev tecknade filmen Trassel och shaize som vi skratta haha. Yper kul film de så den rekomenderas att se!
Haha, sedan satt vi utanför bion och prata och sedan vid halv ett vare dags att åka hem.

Och så lördag idag och Jessica ringer och väcker en 20 över tio, snark! Men bra det då kommer jag upp för idag skulle jag kunna sovit till 2 eller nå,  Blev upp och fixa sig och frulla och nu så äre bara vänta tills lilla slöisen är klar själv haha. Åker snart i alla fall så blire stan o shoppa med Jessica o sedan får man se vad som vi hittar på. Siktar på en lika bra lörda som fredan blev!


Kommentarer
Postat av: jess

skitfin =)

2011-02-12 @ 12:46:37
URL: http://jkaa.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0