världensbästa

Hade en riktigt toppenlördag som jag trodde de skulle bli med Jessica!
Börja med att jag åkte och hämta upp henne i hallsta sedan vidare till stan o leta alla hjärtansdag present till hennes pöjk och de var därför jag kom hem med ett halsband, armband, två par örhängen och solbrillor. Onödigt men snyggt och rea så spela roll haha. Sedan blev de självklart donken, spice och sedan möta upp Kaski och skjutsa hem han och sedan åka hem till jessica o kika film, leta kaninizgrejs och bara chilla och fick frästen ypersöt körkortspresent. En jätte söt nalle, kort o fin choklad. Så sött!! Snacka om att jag är en underbar vän som vet precis vad jag gillar också haha.
Sedan blev de i alla fall hem vid halv tolv och kika datan sen sova och idag har man haft fullfart med att gå ut och gå med mammsen, tagit bilen o handlat helt själv och kikat runt lite på affärerna i eriksslund, hem och laga mat sedan iväg till farmor och farfar o lämna tidingar och pratat lite med dom sedan hem igen, datan, laga mat och nu väntar man på att solsidan ska börja!


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0