volleyboll

börja 1, psykologi o religon som var helt oekj sedan Volleyboll på bollsporten o har inte kännt mig så himla svävande under den tiden. Så otroligt o så kul, att man inte fått spela riktigt på år, idag kändes de verkligen o shaize som man saknat de. Kanske dags o börja igen? Loveit!
Haha aja, hemma vid 5, duscha o plugga körkort sedan blev de hemmagjordpizza o tv hela kvällen tills nu då man egentligen skulle plugga o sova men fastna som alltid vid datan. Inte bra! men men, en stund till här sen blire att sova sova sova!!

Jag vet inte vad det är
bara som jag tycker att de känns som du rigar dig emot mig
och nu så har du helt vänt om och känslor har fått en helt annan betydelse,
jag kan inte andas men jag kämpar ändå
förösker läka mina blödande sår och själv kunna stå men vad ska hända då?
jag är för klyven i min skalle men tänker på tanken att vara utan dig nu när du får mig att släppa tårar och gör  så att jag faller men nej jag är kär, jag blir helt berusad i din närhet
men de känns som de är fel för den ena sida får mig att känna all osäkerhet medans
den andra vill att du ska komma hit fort!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0