Mina bruds!

Inge bloggande igår men en ovärd dag, eller den funka. Börja med att man skulle ha religon 2 och sluta tre, sååå värt! Men men åkte dit i alla fall o sedan blev de en vända runt i västerås med pappsen sedan bara chilla o plugga hemma.
Idag var dagen mer värd i alla fall och mycket mycket mycket roligare! Och allt tack vare mina underbara bruds i klassen Ronja, Johanna, Madde och Jessika som fick upp mitt leende när jag deppa ihop! Underbara!!!
Hehe, hade mediekommunikation o världens segaste naturkunskap som man egentligen borde skjuta sig på men kämpa igenom hela lektionen o Sebbe kom som en räddande ängel för ja skulle få mitt busskort så slapp några min. LYX, o fick ett present kort på hm för 500 kr som jag egentligen inte kan ta emot! Usch vad hemskt samvete jag har så nu blire o fixa nå fint kanske till alla hjärtans dag eller nå?
Aja, blev hem en snabbis sedan iväg o övningsköra med mammsen till köping, köpa present till Nadja o hitta en adidas tröja för bara 240kr så slog till på dirren! Hahaa. Jag som inte skulle shoppa nu och har knappt nå pengar kvar, BraCarro! Men men, ne nu ska jag ta o laga men mumsig chickenburgare sedan blire ett skönt bad. Pusss








Nyatröjan o Dagens outfit

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0