Rooompa

Blev en kul klassfest fast stannad einte så länge och drack nog egentligen alldeles försnabbt men de höll i alla fall i sig och blev en kul biltur med Johanna in till krogen. Mycket skratt o jag hade tydligen tänkt sticka ut rumpan då o då till folk som gick förbi haha. Men men, blev inge av de sån tur de var hahaa. Sedan blev de då in på Silk med Sandra and the ladies  och kvällen blev riktigt kul men tryckte i mig alldeles för mycket så jag vakna upp vid 8a imorse och mådde riktigt illa. Kunde inte sova heller för de var för varmt så jag fick den knäppa ideen att gå ut o gå sådär vid halv nio på morgonen... Blev bara en liten runda sen blev ja trött och gick hem o skulle sova men gick inte så gick upp o la mig i bade o frulla sedan har man dega i sängen, åkt med mamma till stan o käka donken idag igen. TRÖTTNAR ALDRIG!! Hahaa, nu ska man i alla fall chillidilla sedan blire hem till jessica på chillidill o myskväll.






Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0