ToppenTisdag

Narnia rocka! Hahaa ne men riktigt bra film i alla fall som ska ses igen, de ända minuset var bara dom där *pip* glasögona som var förstora och åkte ner annars var de perfa. Aja, blev hem o mumsa på godiset som var över sedan drömma myskodrömmar så man skriver sms mitt i natten sedan kommer på att man nog drömt de man skrivit. Haha aja, nog om det. Idag blev de upp halv tio för jag skulle tydligen kämpa mig iväg o ta halv elva bussen till stan o umgås med Linda. Blev som alltid Donke, sola o en shopping runda och sedan runa till bussen eftersom pappa ringde 5 min innan bussen gick o sa att mamma redan var hemma o inte skulle hämta mig. Sprang till bussen medans man hörde lindas "wiihoo" bakom sig eftersom det var lagom halt ida. Haha. Hem o sova en stund o baka sockerkaka o sedan glo på oc tills nu då man ska steka pannkizar sen blire hem till baby o sova där o fira han imorn. lagom liten man känner sig när ja nyss fyllt 18 o pöjken fyller 19 inte ens 3 veckor efter..
Grattis i förskott fina du!

Kommentarer
Postat av: Ate

Vilken fin bild =) Hoppas det går bra mellan er och håller länge!

2011-01-05 @ 00:04:51
URL: http://angelicathereseedlund.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0