Dags att komma tillbaka till verkligheten

Så vare dags att komma tillbaka till verkligheten igen eftersom att jag ska upp klockan kvart över 5 för work.. Hmm, pengar rullar in så borde va glad men inte just den mest passande dagen eftersom jag egentligen skulle ut och fira en vän. Men men, fler tillfällen finns de och Carro behöver pengar nu!
Nog om gnällande, gårdagens kväll spenderades hos Emma sedan i Eriks bil, sala och västerås. Tookigheter som alltid och sedan en natt hos Emmas moster med min lilla snarkiz.. Sov till två sedan blev de varm oboy, skratt, en massa lyssnade på  och fix. Vidare till stan o käka, köpa smink och träffa Erik en snabbis och även lämna älskade Emma.... Hon hoppade av i Dingtuna och nu jag hos mig, känns inte okej alls! En natt alone... Aja, blir nog inte så mycket sovande eftersom jag ska upp så tidigt så nej nu ska jag åka och köpa godis, käka kyckling och bara tröstäta! hejs
you rock my world, and i don´t know if it is good or bad....


Här är våran låt!! :D
Massa skratt o humöret blir på topp igen


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0