Ingen dröm utan de var min verklighet

Umgåtts med Linda hela dagen, gjort en utav de hemskaste sakerna i livet men var nog de bästa så kanske, kanske lite utav allt de jobbiga kan lätta även om de kommer bli de tuffa nu... Hmm.. Hade linda med mig under samtalet hela tiden i alla fall som satt o höll min hand o stötta mig. Sedan fick de bli glass o träffa emma o danne för att komma på andra tankar. Så följde även linda med mig till mammas jobb för o hämta bilen, skjutsa hem henne sedan blev de o köpa hem Max som ja satt o käka i bilen, hem o lägga i hårinpackning o fundera tills de är dags o hämta mamma. Puss

Kommentarer
Postat av: jessika

vad har hänt?

2011-07-12 @ 22:32:54
URL: http://karppinen.blogg,se
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0