Snyggtjej!

Ååå vilken glad tjej det är som sitter här o knappar på datan, haft en toppen dag och känner mig för en gångs skul riktigt fin!
Min toppendag började med att jag fick sova till halv tolv, frulla o fixa sig sedan blev de iväg till stan o Träffa Linda, Marrie, Erik o Erik. Donken sedan for jag och Marrie iväg med pojkarna och köpte löshår som Marrie sedan tejpa in i mig och resultatet blev nog de bästa man kan tänka sig. Förstår inte hur jag har kunnat plåga mitt och inte konstigt att de inte växt nå när de kapats av pga av att jag dragit fram de jämt.... Nu blire en stor ändrig o mitt hår ska bli bra igen! Köpte med min shampoo och balsam därifrån med o nästa grej blir en riktigt bra inpackning för blont hår!
Det hela tog sin lilla tid men var väl värt de och även om de blev dyrt (1495 för löshår, 350 kr till Marrie shampoo o balsam 264 (rea)) så var allt så grymt värt pengarna o hade kunnat ge Marrie 1000 kr minst för allt! ååå älskart!
Aja, riktigt glad tjej som kom hem o fick sedan besök av Simmenutten. Blev en massa skoj o skratt,"mobbing" o simpson! Sedan åkte han hem nyss så ja ska chilla ner här o bara tagga jobb imorn. Pussssss på hela världen!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0