Världensbästavän

Kriga upp till jobbet och dagen var helt okej där. Fick jobba för första gången med andra laget och de flesta var riktigt trevliga och jag trvides bra så dagen gick rätt fort. Sedan blev de hem o sura över lite allt möjligt, kika tv hela dagen och så nu på kvällen dök helt plötsligt min underbara bästavän Emma upp. Helt plötsligt stod dörren öppen och där stod hon, så söt!kramkalas o tjejsnack och leendet kom tillbaka, verkligen min bästavän de där! I snart nitton år, i alla fall i hela mitt liv som jag levt och kommer alltid förbli!
Aja, sedan skulle hon glids och jag ska ta en stor kopp varmoboy med grädde (som alltid) så blir de att gosa ner sig i sängen. Tagga upp till jobbet imorn sedan blire fullt ös!
Pusss

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0