19/6 2011<3

Mina fina dagar fortsätter och inatt fick man hem lilla Simon också, lr lilla o lilla... Men riktigt snygga simon som vart på krogen o kom med shorta o röda brallor grr! min simon, min simon!!! Hur många murar jag än bygger så rasar dom och jag insåg igår natt då jag låg i hans famn att mitt hjärta börjat slått för han.... 19 juni 2011 <3
Hihiii, vi sov till ca 2 idag och sedan låg vi i sängen till 4a då våra magar skrek o vi åkte till Köping, köpte hem pizza o sedan blev de en sväng till ica för chips o dricka som de blev o moffa medans vi kika american pie2. Hahaa mycket skratt åt den gamla filmen men sedan var de dags o glida iväg o handla. Ett varv på ica, åka o hälsa på farmor o farfar sådär på kvällskvisten sedan hem o Dricka varmoboy med grädde o äta drömmar. Livet är uuunderbart trots att regnet bara öser ner så går jag i solsken!



Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0